Welkom bij Printweb
Heeft u vragen voor ons?
  • T 088-091 9100
Registreren Inloggen
0€ 0,00

Hoe gaat het bestelproces?

Het bestellen van uw drukwerk is nog nooit zo makkelijk geweest. U stelt het gewenste product samen en upload uw bestanden. Uw bestanden worden online gecontroleerd op relevante eigenschappen die tijdens de productie problemen op kunnen leveren. U ziet gelijk of alles in orde is en kan indien nodig uw bestand met één druk op de knop laten repareren.

Vervolgens hoeft u alleen nog maar aan te geven hoe u uw bestelling wilt ontvangen en wij nemen het van u over.
 

Het stappenplan



1.             Kies uw product

                *          Configureer uw product

2.             Klik op “bestand aanleveren"

                 *         Volg de stappen van het bestandscontrolesysteem

3.              Klik op "in de winkelwagen"

                 *          Indien u meerder producten wilt - herhaal stap 1 t/m 4

4.              Klik op "ga door naar afrekenen"

                 *          Vul uw factuuradres in

                 *          Vul uw afleveradres in

                 *          Kies uw verzendmethode

                 *          Kies uw betaalmethode

                 *          Controleer uw order

5.              Klik op "Plaats uw bestelling”

Vanaf hier nemen wij het van u over. U ontvangt per e-mail een orderbevestiging en de factuur. Wanneer uw order op transport gaat ontvangt u een track & trace e-mail. Vanaf dit moment kunt u de status van uw order online volgen. 

 

< ga terug naar veelgestelde vragen

Google