Vanwege grote drukte bij PostNL kan het zijn dat de bezorging van je bestelling langer duurt, onze excuses hiervoor.

Welkom bij Printweb
Heeft u vragen voor ons?
  • T 088-091 9100
Registreren Inloggen
0€ 0,00

Wat zijn de verzendvoorwaarden?

Flexibel drukwerk laten bezorgen of ophalenMet Printweb bieden wij verschillende aflever- en/of afhaalmogelijkheden, waar verschillende voorwaarden aan vastzitten. Om dit zo duidelijk mogelijk te maken hebben wij alle vragen onderverdeeld. Zodoende kunt u zelf snel uw antwoord terug vinden op deze pagina. Daarnaast zijn er nog blogs vermeld over aantal vaak gestelde vragen, zoals zaterdagleveringen. Mocht u desondanks nog niet voldoende zijn geïnformeerd, dan kunt u ons altijd bellen op werkdagen tussen 09:00 t/m 17:00 uur. 




  1. Aflever- en afhaalmogelijkheden
  2. Blanco verpakkingen
  3. Aflevertijden en spoed
  4. Deadline voor aanleveren van bestanden en bestellingen
  5. Afleverdatum en/of bezorgdatum
  6. Adres
  7. Postbus
  8. PakjeGemak
  9. Rembours
  10. Zaterdag
  11. Track & trace
  12. Afhalen in Nieuwegein

 

Aflever- en afhaalmogelijkheden

  • Gratis bezorging bij u thuis/bedrijf.
  • Gratis afhalen bij u in de buurt. (Pakje Gemak) (Tijdelijk niet beschikbaar)
  • Rembours bezorging bij u thuis/bedrijf.
  • Gratis afhalen in Nieuwegein.

Blanco verpakkingen

Uw bestelling is altijd blanco verpakt, uitzonderingen zijn onze rembourszendingen. In het geval van een rembourszending moeten wij wel de afzender (Printweb) vermelden omdat het hier namelijk een betaling aan de deur betreft.

Aflevertijden en spoed

Onze levertijden zijn afhankelijk van het bestelde product. Onze Flyers kunnen wij in 2 werkdagen produceren maar er zijn ook producten die langere productietijden kennen. Wij verzenden alle producten samen onder 1 ordernummer. Kortom als u een product in uw winkelwagen een product heeft van 2 werkdagen en een product van 5 werkdagen, dan wordt uw order samen op de 5de dag verstuurd. Dit omdat u de winkelwagen samen hebt afgerekend en u tevens betaald hebt voor het aantal kilo's die u laat versturen. Zodoende zijn uw transportkosten het laagst. Wanneer er 2 producten van twee verschillende levertermijnen zich bevinden in uw winkelwagen, dan wordt u daarop gewezen met een rood blok in uw winkelwagen. Daarboven staat dan ook de verwachte leverdatum.

Voorts geeft PostNL een track & trace op de avond voordat u uw bestelling ontvangt met een tijdsindicatie in een blok van 2 á 3 uur. Voor bedrijfslocaties wordt er tussen 09:00 en 17:00 uur bezorgd. Op particuliereadressen is dat tussen 09:00 en 22:00 uur, zie ook trace & trace. Bij DHL wordt er op de afleverdag tussen 09:00 en 18:00 uur bezorgd. Hier is (nog) geen tijdsindicatie voor af te geven.

Meer weten over spoedbestellingen lees dan onze blog over drukwerk met spoed.

Deadline voor het aanleveren van bestanden en bestellingen

De deadline voor het bestellen van producten is 10:00 uur. Voor alle producten besteld na 10.00 uur geldt dat leverdatum dan automatisch een werkdag opschuift. Bestelt u toch net iets na 10:00 uur en het heeft spoed bel ons dan op 088-091 91 00, wij gaan dan voor u kijken of wij de besteldatum nog een dag terug kunnen zetten. 

Afleverdatum en/of bezorgdatum

Wij proberen uw bestelling af te leveren op de dag die op de orderbevestiging staat. Als uw betaling één dag voor verzending nog niet binnen is kan uw bestelling mogelijk vertraging oplopen. U blijft zelf te allen tijde verantwoordelijk voor betaling binnen de gestelde termijnen, Printweb is niet verantwoordelijk voor de betalingscondities van de banken.

Adres

Alle bezorgadressen dienen normaal met de auto en op de begane grond bereikbaar te zijn. Indien er niemand aanwezig is tijdens het aflevermoment bij u thuis of op uw bedrijf dan probeert de koeriersdienst het bij uw buren af te leveren. Indien dat niet mogelijk is dan brengt de koeriersdienst uw bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor. U ontvangt van de koeriersdienst een instructieformulier voor de vervolgstappen.

Postbus

Aflevering in een postbus is ook mogelijk, u krijgt dan een instructieformulier van PostNL in uw postbus.

PakjeGemak

Tijdens het afrekenen van uw winkelwagen kun u kiezen voor een afhaallocatie bij u in de buurt. Daar geeft u aan of u per sms of e-mail op de hoogte gehouden wil worden. U ontvangt een bericht wanneer uw bestelling op de afhaallocatie is gearriveerd. Indien de bestelling niet binnen 7 dagen is afgehaald komt het retour naar Printweb. Wij nemen dan contact met u op voor een tweede zending, uiteraard zijn wij dan wel genoodzaakt om extra verzendkosten in rekening te brengen. Wilt u weten hoe PakjeGemak precies in zijn werk gaat bekijk dan onze blog over PakjeGemak of bekijk de site van PostNL over PakjeGemak.

Rembours

Indien u voor rembours hebt gekozen hou er dan rekening mee dat u uw bestelling contant en gepast aan de koerier moet worden voldaan. De koerier is niet verplicht om voldoende wisselgeld bij zich te hebben. Indien er onvoldoende geld aanwezig is, zal de koerier je bestelling mee terugnemen en zal een nieuwe afspraak worden gemaakt om uw bestelling te laten bezorgen. De koerier heeft (nog) GEEN PIN MOGELIJKHEID.

Zaterdag

PostNL levert standaard ook op zaterdag. Behalve als u aan PostNL te kennen heeft geven dat je zaterdag gesloten bent, in dat geval wordt uw bestelling maandag bij u geleverd. Dit kun u ook zelf inzien door middel van uw track & trace code. Wilt u meer informatie over onze zaterdagleveringen lees dan onze blog: drukwerk ontvangen op zaterdag.

Track and trace

U ontvangt één werkdag voor levering per e-mail met een persoonlijke track & trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Indien mogelijk wordt er ook een tijdsindicatie afgegeven.  

Afhalen in Nieuwegein

U kunt uw bestelling gratis afhalen op het adres: Archimedesbaan 17, 3439 ME Nieuwegein. Zodra uw bestelling daar aanwezig is, ontvang u een "klaar-om-af-te-halen" e-mail.

< ga terug naar veelgestelde vragen

Google